WYMIANA OPON I KÓŁ, CENNIK W WARSZAWIE

Wymiana opon i kół na felgach stalowych i aluminiowych

WYMIANA OPON I KÓŁ NA FELGACH STALOWYCH I ALUMINIOWYCH

Wymieniamy opony zgodnie z zaleceniami producenta opon:
  1. Ustawienie auta na podnośniku.
  2. Włączenie hamulca zasadniczego, ręcznego. Pytamy klienta o czujniki ciśnienia, ustawiamy samochód w tryb wymiany opon.
  3. Lokalizacja zaprojektowanych podpór aby zgodnie z wytycznymi projektanta unieść auto.
  4. Elementem pomiędzy samochodem i podnośnikiem musi być elastyczne tworzywo o szerokiej podstawie.
  5. Ogólne sprawdzenie stanu głów śrub oraz nakrętek od kół.
  6. W zależności od sprzętu, którym dysponuje warsztat samochodowy (ręcznie lub automatycznie) popuścić śruby (w miarę możliwości felgi aluminiowe popuszczamy ręcznie).
  7. Odkręcając alufelgi serwis GTI Auto Serwis wykorzystuje przystosowane końcówki z elastycznymi osłonkami do felg aluminiowych.
  8. Podczas demontażu koła powinno się zwrócić uwagę czy na feldze aluminiowej lub piaście koła został pierścień centrujący. Koniecznie układamy w jedno miejsce pierścień, klucz, nakrętki, śruby.
  9. Odkręcić kapturek zaworu, spuścić powietrze.
  10. W trakcie demontażu opony z alufelgi pamiętamy o czujniku TPMS. Zgodnie z radami producenta opon GTI Auto Serwis sugeruje wymianę elementu gumowego wentyla.
  11. Serwisant ocenia stan techniczny wentyla gumowego oraz opon kontrolują datę produkcji opony.
  12. Wyszlifowanie otworu piasty i rantu felgi.Posmarowane pastą monterską stopki opony.
  13. Wymiana wentyla.
  14. Montaż oraz pompowanie opony.
  15. Przygotowanie alufelgi do wyważenia polega na usunięciu ciężarków, oczyszczeniu z zanieczyszczeń takich jak błoto, kamienie, itp.
  16. Wyważanie koła i optymalizacja czynność polegająca na maksymalnym niwelowaniu wagi ciężarków na kole.
  17. oczyszczenie piasty, kontrola stanu hamulców, smarowanie śrub oraz nakrętek, smarowanie pasty, montaż pierścienia centrującego.
  18. Montaż koła i dokręcenie na krzyż nakrętek oraz śrub, wulkanizator dokręca kluczem dynamometrycznym.
  19. Regulacja ciśnienia, opisanie i przekazanie opon, wręczenie do rąk nasadki zabezpieczającej, usunięcie podpór, wyprowadzenie pojazdu na parking GTI Auto Serwis.
  20. Wyregulować ciśnienie w kołachdo zalecanego, jeżeli wcześniej było one za wysokie lub za niskie.
  21. Włożyć opony zdemontowane do auta lub opisać opony i przygotować do przekazania na przechowanie, wydać klucz zabezpieczający.
  22. Usunięcie podpór i wyprowadzenie pojazdu na parking
Wymiana opon Warszawa

Rekomendujemy tylko sprawdzonych dostawców części

Szanujemy o naszych klientów i dbamy o ich komfort, dlatego też nigdy nie sugerujemy zakupu kiepskiej jakości części z drugiej ręki zamienników. Nie poddajemy się magii marek czy ich rozpoznawalności, bazujemy wyłącznie na doświadczeniu. Rekomendujemy wyłącznie części niżej wymienionych marek: ATE - TEVES, 4MAX, WABCO, VALEO, DAYTON, HANKOOK, KNECHT, ZF, THERMOTEC, ABE, DAYCO, FEBI, MOTUL, SPIDAN, KRONPRINZ