WYMIANA PASKA ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU, KOSZT - CENA W WARSZAWIE

Wymiana paska, łańcucha rozrządu

WYMIANA PASKA, ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU

Łańcuch i pasek rozrządu to element jaka podlega wzmożonej eksploatacji. Odpowiada on za ruch obrotowy koła pasowego na wał przeznaczony do sterowania zaworami. Warto go wymieniać co około od osiemdziesiąt do sto pięćdziesiąt tysięcy kilometrów. Zależy to od aspektów technicznych samochodu. Dokładne dane można odszukać w książce serwisowej. Wyeksploatowany pasek może pęknąć i doprowadzić do zniszczenia silnika. Dlatego zawsze planuj z wyprzedzeniem termin wymiany z wymianą paska i łańcucha rozrządu. W naszym zakładzie GTI Auto Serwis w Warszawie wykonujemy usługę kompleksowo. Równocześnie z paskiem rozrządu zmienimy także inne części układu. Wliczają się do nich: napinacze, uszczelniacze wałka, pompa wody oraz rolki. Podobnie jak pasek działa łańcuch rozrządu, a jego właściwości są zależne od przejechanych kilometrów i podlega on również jak pasek wymianie. Wymiana łańcucha rozrządu niezbędna jest wtedy, gdy gdy elementy łańcucha wytrą się. Rozpoznasz to po zmianie dźwięku dźwięku. Wymiana paska rozrządu jest przez właścicieli samochodów najczęściej bagatelizowana. Z kolei, zerwany pasek lub łańcuch zawsze kończy się zniszczeniem silnika. Nie ociągaj się z wymianą paska, łańcucha rozrządu i zadzwoń do nas.
Wymiana łańcucha rozrządu Warszawa

Rekomendujemy tylko sprawdzonych dostawców części

Szanujemy o naszych klientów i dbamy o ich komfort, dlatego też nigdy nie sugerujemy zakupu kiepskiej jakości części z drugiej ręki zamienników. Nie poddajemy się magii marek czy ich rozpoznawalności, bazujemy wyłącznie na doświadczeniu. Rekomendujemy wyłącznie części niżej wymienionych marek: ATE - TEVES, 4MAX, WABCO, VALEO, DAYTON, HANKOOK, KNECHT, ZF, THERMOTEC, ABE, DAYCO, FEBI, MOTUL, SPIDAN, KRONPRINZ